dissabte, 9 d’abril del 2011

Benvingut Estrella!

Hola classe!
L'Estrella ja ha arribat.Ho ha fet  en 4a posició.

Entrada a port de l'Estrella Damm
Alex Pella i Pepe Ribes
L'Estrella a l'amarre
Sabeu que ho vaig poder veure en directe? Si! vaig poder anar a Barcelona.
Us he tingut a tots i totes en el meu pensament, pensava que agradable i emocionant hagués estat ser tots junts allà.

Estatua de Colon



"Emocionant benvinguda de Barcelona als seus patrons Alex Pella i Pepe Ribes. L'Estrella Damm acaba quart la volta al món a dos, que va arribar a liderar en la baixada de l'Atlàntic. “És una regata fantàstica, però molt llarga i molt dura”, afirmen després de gairebé 99 dies de competició."

Encara ens falten les Gaes i evidentment la resta de la flota.

2 comentaris:

  1. Què guai el video! m'agrada el video perquè l'Estrella és l'equip que més m'agrada.

    ResponElimina
  2. Heu fet una bona regata perque heu quedat quarts moltes felicitats.

    ResponElimina