dijous, 20 de gener del 2011

GAES Centros auditivos +

Aquest és el primer vaixell tripulat per un equip femení que participa a la Barcelona World Race. Está format per Dee Caffari i Anna Corbella que també van competir juntes a la 1a Volta a Espanya a Vela (quedant en 5a posició).

 
Dee Caffari (37 anys) és britànica i és l'única dona que ha fet la volta al món en solitari en els dos sentits.
www.deecaffari.com

Anna Corbella (34 anys) és catalana i ha estat la primera dona espanyola a realitzar un Mini-Transat, motiu pel qual va ser escollida la millor regatista de l'any 2009.
www.annacorbella.com


Si vols conéixer més de prop a l'equip del GAES, entra al seu lloc web i trobaràs tota la informació: http://www.gaesbwr.com/.

Hem escollit aquest vaixell per seguir-lo tots junts, com a grup, perquè a bastants de nosaltres ens agrada. En quant als motius, els haurem de comentar més avall, perquè cadascú tindrà el seu.

Feu un comentari explicant per què us agrada el GAES com a vaixell preferit i enviant unes paraules d'ànim a les regatistes.

10 comentaris:

  1. Hola!
    Vull explicar-vos perquè he triat l'equip GAES.
    Penso que al llarg de la història hi ha hagut molt poques dones aventureres i m'agrada que l'Anna i la Dee tinguin l'oportunitat de ser-ho.
    M'encanta que hagin pogut fer de la seva afició una professió, ser navegants!
    I trobo espectacular com es diverteixen, com ho viuen, com treballen i sobre tot com s'esforcen per avançar i millorar cada dia.
    Bé, tot això me les ha fet escollir.
    Els desitjo de tot cor una molt bona navegada!

    ResponElimina
  2. hola!
    vaig a explicar per què m'agrada
    aquest vaixell.
    A mi aquest vaixell m'agrada perquè com mai han sortit a navegar duess noies juntes i és la primera regata que surten dues noies.
    Us desitjo que vagi bé la regata!!

    ResponElimina
  3. El nostra equip li desitjo sort pero no guanyara i sempre va del ultims pffff aaannnnimmmmm super gaes!!

    ResponElimina
  4. hola!
    avui explicare perquè m'agrada aquest vaixell,
    a mi aquest vaixell m'agrada perquè el hem escollit entre tots.
    Us desitjo bona sort i que guanyeu!!
    jefferson

    ResponElimina
  5. Home no sóc de vosaltres però com sou el nostre vaixell en general,us desitjo que a la regata i tingeu sort i acabar la prova!

    ResponElimina
  6. hola soc la fatima a mi m'agrada aquest vaixell i espero que guanyi.

    ResponElimina
  7. !Hola!

    La veritat m'agrada molt experimentar molts esports,i aquest està molt bè i molt dur per dues noies amb vela,
    i em sorprén que dues noies naveguin
    que tingueu molta sort de veritat.

    ResponElimina
  8. hola a mi no m'agrada molt aquest equip però és el que han escollit però bé no està malament.
    A veure si guanyeu vinga noies que vosaltres podeu!

    ResponElimina
  9. Hola!!!Estaria bè que entre tots escollisim un altre vaixell perquè es que no tothom està d'acord saps? m'explicó? anims! podeu arribar.

    ResponElimina
  10. Hola!
    A mi m'encanta el GAES, perquè tot i que admiro tots els participants, per aquest esperit aventurer que els porta a intentar superar reptes, la Dee i l'Anna seran les primeres dones en fer la BWR.
    Ànim noies, aneu a aconseguir-ho!

    ResponElimina